Gadis Mendakwa Bapa Kepada Anaknya Ialah Justin Bieber

Thank you for using rssforward.com! This service has been made possible by all our customers. In order to provide a sustainable, best of the breed RSS to Email experience, we've chosen to keep this as a paid subscription service. If you are satisfied with your free trial, please sign-up today. Subscriptions without a plan would soon be removed. Thank you!
Fan Mariah Yeater, 20, mendakwa awal minggu ini bahawa penyanyi 'superstar', Jutin Bieber ialah bapa kepada anak yang dilahirkannya yang kini telah berusia 4 bulan Mariah, 20, mendakwa bayi yang dilahirkan itu adalah hasil pertemuan singkat pertamanya dan melakukan hubungan seks tanpa menggunakan kondom di dalam bilik mandi di belakang pentas dalam satu konsert Bieber.
Dia mengatakan persamaan antara anaknya dengan Bieber amat luar biasa. "Lihat saja mulutnya memang serupa. Saya hanya mahu menuntut hak untuk anak saya, saya rasa amat menderita setelah ditinggalkan dan saya cuba menghubunginya tetapi Justin langsung tidak menyambutnya." katanya lagi.

Bieber telah menafikan dakwaan wanita itu tetapi dilaporkan telah dipanggil untuk menjalani ujian DNA di Los Angeles pada bulan Disember nanti.
Penyanyi pop remaja itu memberitahu, "Saya hanya ingin berkata, bahawa dakwaan wanita itu adalah tidak benar. Saya tahu bahawa saya akan menjadi sasaran, tetapi saya tidak akan menjadi mangsa."
"Gila. Tiap-tiap malam selepas persembahan saya keluar dari pentas dan terus ke kereta, jadi ini kerja gila jika ada sesetengah orang ingin membuat apa-apa dakwaan palsu terhadap saya," jelasnya lagi

Ipenk 08 Nov, 2011


--
Source: http://www.dunia-unik.com/2011/11/gadis-mendakwa-bapa-kepada-anaknya.html
~
Manage subscription | Powered by rssforward.com

 
Copyright InfoCemen | Info Keren © 2011 - All right reserved - InfoCemen | Info Keren | Powered by. Blogger